Sillälailla! Lempiselaimeni on nyt saatavilla Androidille. Tosin betana ja aika rajatulle Androidversioinnille.... mut jokatapauksessa. Ai ai! Nam! Täällä lisää >> Ja tässä linkki markettiin >> Ja vielä yks video:
No jopas! Selvä merkki menestyksestä ja yritystoiminnan suuruudesta on se, kun yksittäinen kuluttaja (se pieni vähäpätöinen elmentti siinä yritystoiminnassa) sivuutetaan täysin. Nebula näyttää saavuttaneen menestyksen ja edellä mainitun kaltaisen suuruuden. Karvaasti tämän pääsi kokemaan www.hopeinenomena.net, jonka tietokantayhteydet katkaistiin "yksipuolisesti", asiakasta tavoittamatta. Huh huh. Kovat on otteet. Tietokone.fi tästä uutisoi näin.
Kommentit